top of page

סכנת נפשות

עודכן: 19 ביולי 2023


צילום ישן עם עובש
צילום ישן עם עובש

משבר הקורונה הוכיח לנו איך אנו עלולים להיפגע ממשהו זעיר ובלתי נראה בצורה אנושה.


כמעט בכל בית יש משהו זעיר שעלול לפגוע בבריאותנו בצורה חמורה. אנחנו שמים אליו לב כשהוא מופיע על הקירות, אך הוא מתפתח על כל משטח לח וחשוך: העובש. עובש הוא פטריה המתפזרת על ידי נבג. מושבות עובש משחררות לאוויר "עננים" של נבגים מיקרוסקופיים, שאנו נחשפים אליהם ונושמים אותם לריאות מדי יום בבית ומחוצה לו.


לאנשים בעלי מערכת חיסון בריאה אין מה לחשוש מעובש. אך קשישים, תינוקות ואנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה עלולים להיפגע מחשיפה לעובש בצורה קשה. הנבגים עלולים לגרום לאלרגיה, מחלות נשימה, שיעול, עייפות כרונית, מחלות כבד, דיכוי מערכת החיסון, נזק למערכת העצבים ומוות.


ועכשיו תארו לעצמכם מה קורה כשאתם מוציאים צילומים ישנים, ששכבו עשרות שנים בבוידעם או במחסן, ועומדים להראות אותם לילדים ולנכדים. אתם עלולים לחשוף אותם ואת עצמכם לנזקים בריאותיים קשים!


מסדר תמונות (Photo Organizer) מקצועי עובר הכשרה מיוחדת לטיפול בצורה הבטוחה ביותר בצילומים ששהו בתנאי לחות ורטיבות וחשודים כנגועים בעובש. הטיפול נעשה עם ציוד מגן הדומה לזה שכנגד הקורונה: מסכה, משקפי מגן וכפפות.


שימרו על בריאותכם ותיהנו מהצילומים הישנים שלכם עם כל המשפחה. מיסרו אותם לסריקה מקצועית איכותית, וקבלו קבצים שתוכלו לצפות בהם בהנאה בנייד, במחשב ובטלוויזיה.



שלכם, מיכל





bottom of page